تولید قطعات وکیوم فرمینگ

وکیوم فرمینگ یکی از قدیمی ترین راه های پردازش مواد پلاستیکی و تولید قطعات وکیوم فرمینگ می باشد که صنایع بسته بندی نیوپک با استفاده از متخصصین با تجربه و تجهیزات مدرن در این زمینه فعالیت می نماید و قادر به ارائه خدمات با کیفیت با قیمت مناسب می باشد.

وکیوم فرمینگ اغلب برای بسته بندی وکیومی محصولات مصرفی استفاده می شود به علاوه با وکیوم فرمینگ می توان هر نوع قطعات پلاستیکی را نیز تولید نمود.

جنس مواد مورد استفاده در فرایند وکیوم فرمینگ تنوع نسبتا خوبی دارد و هر یک از این مواد ها ویژگی های خاص خود را دارند. پی وی سی، پت، اچ پی و … موادی هستند که در این فرایند مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه برخی محصولات که با این روش تولید می شوند را ذکر می کنیم:

استند محصول

وکیوم فرمینگ را برای تولید هر نوع قطعه ای می توان بکار برد یکی از این قطعات، استند است که برای بسته بندی محصولاتی از قبیل لوازم آرایشی و بهداشتی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

استند وکیوم فرمینگ
استند محصول
استند وکیوم فرمینگ
استند محصول

استند شیرینی و شکلات

استند شیرینی و شکلات یکی از محصولاتی است که با فرایند وکیوم فرمینگ تولید می شود، در تولید این استند ها از مواد کاملا بهداشتی استفاده می شود.

استند شیرینی و شکلات
استند شیرینی و شکلات
استند شیرینی و شکلات

قطعات بسته بندی بلیستر یا کارتی

این قطعات با روش وکیوم فرمینگ تولید می شوند و سپس با چسب به روی مقوا چسبانده می شوند، این بسته بندی یکی از بهترین نوع بسته بندی هاست زیرا باعث میشود محصول در فروشگاه به خوبی دیده شود.

بسته بندی بلیستر
بسته بندی کارتی یا بلیستر

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرایند وکیوم فرمینگ کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت از راه های تماسی زیر استفاده نمایید:

به این نوشته امتیاز دهید!
[تعداد: 6 میانگین: 4.7]